Medropolitan Consulting - Szinergiák a műtőben

Cégünk 2012-ben alakult.
2014. év végéig kizárólag a nemzetközi piacon folytattunk tanácsadási tevékenységet.
Majd 2015. év végén kezdtük meg beszállítói működésünket Magyarországon.


A protfólió kialakításának négy alapvető szempontja:

Gyártók

1. Olyan előremutató, a szervezet saját regeneratív képességeit kihasználó technológiák magyarországi megismertetése és bevezetése, amelyek egyértelműen XXI. századi megoldásokat és alternatívákat kínálhatnak bizonyos nehezen kezelhető, vagy komoly kihívásokat jelentő kórképek esetében (pl. diabéteszes fekélyek, nehezen gyógyuló sebek, ízületi problémák, diffúz vérzések, speciális műtéti megoldások, stb.) amelyek kezelése jelenleg nagyrészt csak folyamatos gyógyszeres kezelések mellett vagy kizárólag komoly sebészeti beavatkozásokkal tarthatóak szinten, vagy orvosolhatók.

2. Kizárólag a legkiválóbb gyártók által kínált, kiemelkedő minőségű és hatásfokú, esetlegesen új lehetőségeket – pl. műtéti megoldások, terápiás lehetőségek, rehabilitációs protokollok, stb. – kínáló termékek és technológiák forgalmazása, amelyek a betegek számára kevésbé megterhelő kezeléseket, gyorsabb, illetve „természetesebb” gyógyulási folyamatokat, míg a kórházi szakembereknek új, költséghatékony és jobb eredményeket jelentő megoldásokat biztosíthatnak.

3. Kifejezett szinergiák megléte a termékek között, biztosítva ezzel a gyógyítás – akár egymásra is épülő – szakaszainak mindenben megfelelő, kiemelkedő minőséget és kimagasló ár-érték arányt biztosító termékkörök beszállításának lehetősége az egészségügyi intézmények számára.

4. Az adott területeken a lehető legteljesebb termékkörök kórházon belüli és az egyes orvos-szakmák vonatkozásában is legszélesebb felhasználhatósága, és az egyes termékkörök szoros és egyértelmű szinergiája.

Termékeinket, a kiváló nemzetközi tapasztalatok ellenére, piaci bevezetésük első lépéseként minden esetben értékeltetjük hazai szakemberekkel is, mielőtt azok széles körű marketingjét elkezdenénk. Ezzel is szeretnénk biztosítani, hogy termékeink minden szempontból illeszkedjenek a hazai orvoslás elvárásaihoz és az alkalmazott/alkalmazható technológiákhoz.

Célkitűzésünk

Célunk, hogy a magyar egészségügy olyan szereplői maradjunk, aki a meglévő termékkörhöz szervesen illeszkedő
és azt kiegészítő folyamatos portfólió-bővítés mellett, egy új típusú ügyfélkapcsolati és kommunikációs stílussal,
valamint kiemelkedő rugalmassággal áll partnerei rendelkezésére.